ارتباط امن ماموران پلیس با سامانه AVLS

10:07 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۵۲۹
معاون عملیات نیروی انتظامی از طرح پایلوت سیستم AVLS در استان البرز بازدید کرد.
ارتباط امن ماموران پلیس با سامانه AVLSبه گزارش گروه جامعه ،سردار "سید حسن بتولی" در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ، سایت پلیس 110 و سامانه AVLS معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان البرز، به اهمیت نقش مرکز فوریت های پلیسی 110 به عنوان نخستین پل ارتباطی افراد حادثه دیده با پلیس اشاره کرد و گفت: توانایی اپراتورهای این مرکز در القاء آرامش به تماس گیرندگان با استفاده از تکنیک های مددکاری و مشاوره نقش بسزایی دارد.

معاون عملیات ناجا بیان داشت: اپراتور ها علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود باید همانند یک مشاور زبده و کاردان جهت القاء حس آرامش و اطمینان در ذهن تماس گیرنده مبنی بر اقدام موثر و لازم از سوی پلیس، عمل کنند. اگر احساس رضایتمندی در مردم وجود نداشته باشد تمام تلاش ما حتی در زمان رسیدن به نتیجه مطلوب از نظر روانی بی اثر خواهد بود.

سردار بتولی همچنین از مرکز AVLS راه اندازی شده در استان البرز بازدید و از نزدیک عملکرد این سیستم را مشاهده کرد. سیستم AVLSدر مرحله نخست برای برقراری تماس امن با واحد های گشتی و سپس ردیابی و نظارت بر این واحدها توسط متخصصان داخلی طراحی شده و هم اکنون در مرحله تست و بهره برداری در استان البرز است.
انتهای پیام/ 


برچسب ها: سردار بتولی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *