«رویش» پایگاهی برای رشد معنوی هنرمندان فیلم‌ساز

1:00 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۵۲۳
سید جواد رفائی، دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی «رویش»، هم‌زمان با آغاز به كار دهمین دوره از این جشنواره گفت: هدف اصلی ما در جشنواره رویش فقط فیلم دیدن نیست؛ بلكه می‌خواهیم ارتباطی معنوی بین فیلم‌سازان سراسر كشور و امام هشتم (ع) برقرار شود و «رویش» پایگاهی برای رشد معنوی هنرمندان فیلم‌ساز كشور باشد.
به گزارش گروه فرهنگی ، دهمین دوره از جشنواره سراسری فیلم كوتاه دینی «رویش» امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد آغاز به كار كرد.

سید جواد رفائی، دبیر اجرایی جشنواره و رئیس حوزه هنری خراسان، با بیان اینكه جشنواره رویش در دهمین دوره خود قصد دارد ارتباط با فیلم‌سازان جوان را به طور دایمی در طول سال حفظ كند، به برنامه‌های جشنواره در طول برگزاری رویش اشاره كرد و گفت: نمایش تمامی آثار رسیده به جشنواره در دو نوبت، برگزاری نشست ها و كارگاه های تخصصی با حضور اساتید ملی، اعضای هیئت انتخاب و داوران جشنواره، برگزاری همایش خدمات متقابل دین و سینما با همكاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان و نشست‌های گفت‌وگومحور شبانه از جمله برنامه‌هایی است كه در طول برگزاری جشنواره برای فیلم‌سازان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در اختتامیه جشنواره  كه در ۳۰ دی ماه در سالن سینما افریقا مشهد برگزار می‌شود نیز میزبان هنرمندان، سینماگران و مسئولین كشوری و استانی خواهیم بود.

گفتنی است دهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش، ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *