استقبال بسیار خوب از "دوباره عشق" حامد همایون/مخاطب ایرانی نیاز به موسیقی سلامت دارد

14:00 - 02 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۸۲۴۰
رجب پور با اشاره به استقبال های خوبی که از آلبوم "دوباره عشق" حامد همایون صورت گرفته، گفت: تا سال 1396 استعدادهای جدیدی را در عرصه موسیقی تلفیقی معرفی می کنیم.
محسن رجب پور تهیه کننده آلبوم "دوباره عشق" حامد همایون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: با توجه به اینکه آلبوم حامد همایون به تازگی منتشر شده، چند روز زمان می برد تا این اثر در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور منتشر شود.

وی ادامه داد: خبرهایی که تا این لحظه درباره استقبال از آلبوم "دوباره عشق" به دست ما رسیده، بسیار مثبت بوده و از تمام مردم تشکر می کنیم که به هنر احترام می گذارند و از خرید آلبوم ها با نسخه اصلی استقبال می کنند.

این تهیه کننده عرصه موسیقی همچنین تصریح کرد: ما پس از سال ها تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که گوش شنیداری مخاطبان موسیقی در ایران به واسطه عدم آموزش صحیح موسیقی دچار مشکلاتی شده است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در چنین شرایطی ما با معرفی هنرمندان سلامت تر و با ارائه صداهای جدید می توانیم به اصلاح وضعیت ایجاد شده، کمک کنیم.

رجب پور یادآور شد: درراستای بهبود وضعیت موجود در حد بضاعت کوچک خودمان تلاش هایی را انجام می دهیم و امیدواریم اتفاق های خوبی در این مسیر رخ بدهد.

وی افزود: مجموعه استعدادیابی موسیقی ایران تلاش می کند که تا سال 1396 علاوه بر حامد همایون، 5 چهره جدید را در گونه های مختلف موسیقی معرفی کند.

تهیه کننده آلبوم "دوباره عشق" خاطرنشان کرد: در بین استعدادهای موسیقی، مجموعه تلفیقی ما بسیار گسترده است و در این میان انواع موسیقی تلفیقی از جمله تلفیقی به راک، تلفیقی به جز و تلفیقی به موسیقی ایرانی دیده می شود.

گفتنی است، نخستین آلبوم رسمی حامد همایون با عنوان "دوباره عشق " چند روز گذشته از سوی شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور روانه بازار موسیقی کشورمان شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *