بیان صحبت‌های غیرمرتبط و تشبیه عجیب استاندار کرمانشاه

18:10 - 24 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۹۶۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار کرمانشاه در نشست اقتصاد مقاومتی استان با ذکر مباحث بی‌ربط به جلسه، گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در این مدت بی‌مهری‌ها کشیدند که سزاوار آن نبودند.
بیان صحبت‌های غیرمرتبط و تشبیه عجیب استاندار کرمانشاه

به گزارش گروه سیاسی ، اسدالله رازانی در نشست اقتصاد مقاومتی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، اظهار داشت: وی مصداق صبر بود که در همه حرکت‌های انقلاب، در قامت رئیس مجلس و رئیس‌جمهور از حقوق ملت دفاع کرد.

استاندار کرمانشاه با ذکر مباحث بی‌ربط به موضوع جلسه (نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه) و بی‌تناسب با میهمان جلسه (وزیر جهاد کشاورزی) گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در این مدت بی‌مهری‌ها کشیدند که سزاوار آن نبودند.

وی باز هم با یک قیاس عجیب، ادامه داد: ایشان با صبرشان هیچ‌گاه صحنه انقلاب را ترک نکردند و اگر صبر ایوب را برای ایشان مثال بزنیم، بی‌راه نگفته‌ایم و ملت ایران و استان کرمانشاه قدردانی خویش را نشان دادند.

سخنان استاندار کرمانشاه در شرایطی ادامه پیدا کرد که تمامی چهره‌های انقلابی و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی با دوری از دوقطبی کردن جامعه و با تأکید بر وحدت و حفظ اتحاد در جامعه، خدمات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را به‌عنوان یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری مورد تقدیر قرار دادند.

رازانی که در بیان جمله‌های حاشیه‌ساز سوابق متعددی دارد، با عبارات خویش در تلاش برای این بود که این مفهوم را منتقل کند که جمعیتی که در تشییع جنازه ایشان حضور یافتند به‌جز در مراسم رحلت امام (ره)، هرگز چنین جمعیت عظیمی در هیچ مراسم تشییعی دیده نشده است.

استاندار کرمانشاه بدون توجه به موضوع جلسه، مشکلات بیکارترین استان کشور و مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه نیز با حضورشان در مراسم گرامیداشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی جای تقدیر بسیار دارند.

رازانی در ادامه سخنانش بالاخره اعلام نارضایتی از عملکرد بانک‌ها در پرداخته تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه‌راکد تولیدی استان کرمانشاه را همچون بسیاری از جلسات گذشته مطرح کرد و با بیان وعده دنبال کردن جدی‌تر موضوع اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی واحدهای راکد صنعتی تا پایان سال جاری، ادامه داد: تا شاهد وضعیت بهتر اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت برخی بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد صنعتی در رتبه‌های آخر کشور قرار دارند، خاطرنشان کرد: مراتب را به بانک مرکزی اطلاع خواهم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *