رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اقتصادی را پایه گذاری کنیم که در مقابل تهدیدات مقاوم باشد

20:33 - 23 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۴۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بدری گفت: آن چه که از مفهوم اقتصاد مقاومتی برداشت می شود این بوده که اقتصادی را پایه گذاری کنیم که در مقابل تهدیدات مقاوم باشد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان در همایش صادرات، توسعه پایدار ، اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه استان لرستان برگزار شد اظهار کرد: آنچه که از مفهوم اقتصاد مقاومتی برداشت می‌شود این بوده که اقتصادی را پایه گذاری کنیم که در مقابل تهدیدات مقاوم باشد.

وی گفت: تهدیدات سیاسی، خارجی و داخلی نباید اقتصاد مقاومتی را متزلزل کند و کار در این زمینه سخت بوده و سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در کشور نیاز به اطمینان دارد و به ثبات سیاسی و اقتصادی باید اطمینان کند.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه گاهی یک مرتبه موجی از جریانات و فضایی در کشور ایجاد می‌شود که بر قیمت کالا، مواد اولیه، بازار مصرف و ... تاثیر می‌گذارد خاطر نشان کرد: این امر موجب می‌شود که سرمایه گذار رغبتی برای سرمایه گذاری نداشته باشد.

بدری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به این معنی بوده که باید به سمتی برویم که سرمایه گذار اطمینان پیدا کند که در دراز مدت ضرر نمی‌کند، اما اخیر تحولات نرخ ارز یک مرتبه به چهار هزار تومان رسید و این امر موجب می‌شود که تمام برنامه ریزی‌های سرمایه گذار از بین ببرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هزاران تن برنج، شکر، موتور سیکلت و انواع کالاها در انبار اموال تملیکی بلاتلکلیف باقی مانده و این در حالی است که راه حل جلوگیری از قاچاق تنها توقیف و مصادره نیست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *