استقرار قضات آشنا به صنعت پتروشیمی در کنگان و عسلویه / زمین خواری در استان بوشهر به حداقل رسیده است

10:08 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۹۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمادی گفت: دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی و متخلفان در حوزه اقتصاد و صنعت برخورد جدی می کند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و معاون وزیر نفت گفت: دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی و متخلفان در حوزه اقتصاد و صنعت برخورد جدی می کند.

جمادی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی  زمینه ساز رشد اقتصادی در کشور شده است،بیان کرد: ایجاد امنیت زیست محیطی و رعایت ایمنی در استان می تواند زمینه ساز امنیت سرمایه گذاری در منطقه باشد .

وی اظهارکرد: دستگاه قضایی در استان بوشهر  با ایجاد امنیت قضایی در بخش اقتصاد وصنعت در تحقق اصول اقتصاد مقاومتی و تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در چارچوب قانون حمایت می کند وبا  مفاسد اقتصادی و متخلفین در حوزه اقتصاد و صنعت  برخورد جدی می شود .

رئیس دادگستری کل استان بوشهر تصریح کرد: در مناطق استان بوشهر که صنایع پتروشیمی فعال هستند از جمله  شهرستانهای کنگان و عسلویه  که قطب انرژی کشور نیز محسوب می شوند قضاتی را در این حوزه های قضایی مستقر کرده ایم که با این صنعت آشنایی لازم دارند و دستگاه قضایی دراستان با شرکت هایی که قوانین و مقررات را رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

جمادی در این نشست به موضوع زمین خواری در استان پرداخت و گفت: خوشبختانه زمین خواری در استان به حداقل رسیده و با متخلفان و تصرف کنندگان در این زمینه قاطعانه برخورد می شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *