آزادی ۴۱ نفر از مددجویان زندان زاهدان بخاطر حسن اخلاق و رفتار

2:30 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۶۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با حضور در زندان مرکزی زاهدان ضمن بازدید از برخی اماکن زندان، به صورت چهره به چهره با مددجویان گفت‌وگو و به استماع مشکلات قضایی آنان پرداخت.
به گزارش گروه حقوقی وقضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان حجت الاسلام موحدی راد دادستان مرکز این استان از زندان مرکزی زاهدان بازدید کرد.

وی در این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید به مشکلات مددجویان رسیدگی و دستورات قضایی لازم را صادر نمود که ثمره آن، امضای حکم آزادی ۴۱ نفر از مددجویان واجد شرایط بود.

این مقام قضایی در حاشیه بازدید بیان داشت: این افراد که حسن اخلاق و رفتار آن ها نیز مورد تایید مسئولان سازمان زندانها قرار گرفته بود با احتساب مرخصی پایان دوران محکومیت خود از زندان آزاد شدند.

موحدی راد ادامه داد: این اقدام در راستای کاهش جمعیت کیفری و کم کردن مشکلات زندانیان و خانواده های آنها صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه برای بررسی وضعیت و مشکلات زندانیان،بازدیدهای دوره ای از زندان ها در دستور کار دادستانی قرار گرفته است گفت: همکاران ما موظف شده اند که هر 15 روز یکبار از زندانها بازدید کنند و طبق نظر دادگستری کل به قضات پیشنهاد شده است بجای مجازات حبس برای محکومین از مجازاتهای جایگزین استفاده کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *