داستان حق رشد، داستان تیم‌های پایه/ وقتی حاضری خوری راحت‌تر است!

10:29 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۹۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
متاسفانه مدیران استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته ترجیح داده‌اند میلیاردها تومن برای خرید بازیکنانی هزینه کنند که در نهایت یکی دو سال در این تیم مانده‌اند.
وقتی حاضری خوری راحت‌تر است!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سعید آذری باز هم در گفت‌وگویی در خصوص مسئله حق رشد محسن مسلمان و طلب باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس بابت حق رشد این بازیکن صحبت کرد.

آذری نشان داد همچنان روی خواسته قانونی خود مصر است و درخواست دریافت حق رشدی را دارد که باید چند سال پیش به این باشگاه پرداخت می‌شد.

مبلغی که باید پرداخت شود 120 میلیون تومان است اگرچه شایعه‌ای هم مطرح شده که به دلیل تاخیر در پرداخت شاید این مبلغ تا دویست میلیون تومان افزایش یابد که هنوز تایید نشده. سوال اصلی اینجاست که چرا پرسپولیس باید جای سرمایه گذاری روی تیم‌های پایه خود و ساختن بازیکنان درجه یک و حتی فروختنش به تیمی مثل ذوب‌آهن و گرفتن حق رشد، روند معکوس را طی کرده؟ دلیل این امر چیست؟

متاسفانه مدیران استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته ترجیح داده‌اند میلیاردها تومن برای خرید بازیکنانی هزینه کنند که در نهایت یکی دو سال در این تیم مانده‌اند اما از سرمایه گذاری برای تیم‌های پایه خودداری کرده‌اند. اینکه امروز می‌رسیم به اینجا که می‌بینیم ذوب‌آهن چند سالی است بر طبل طلبش از پرسپولیس می‌کوبد و جوابی دریافت نمی‌کند، بیشتر از آنکه حاصل نداری پرسپولیس باشد حاصل بدخرج کردنش است.

اینکه پولت را جای پس انداز کردن یا نگه داشتن برای روز مبادا یا پرداخت بدهی‌ها، خرج جذب کردن بازیکنانی کنی که هنوز نیامده باید بروند. مثل همین اوکراینی‌ها که اصلا معلوم نشد چرا آمدند و انگار نمی‌شد جایشان دو تا بازیکن از تیم‌های پایه آورد! درد فوتبال امروز ایران این است. ساختن را گذاشته‌ایم کنار و چسبیده‌ایم به حاضری خوری و طبیعتا نتیجه‌اش هم می‌شود همین فوتبالی که می‌بینید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *