دفاع و صیانت از حقوق عامه از مهمترین وظایف دادستانی است

11:02 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۹۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در دیدار با مراجع تقلید، دفاع و صیانت از حقوق عامه را از مهمترین وظایف دادستانی برشمرد و بر تلاش در انجام هر چه بهتر این وظیفه قانونی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به همراه رئیس کل دادگستری استان قم و جمعی از معاونین با برخی از مراجع تقلید در قم دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با حضور در دفتر برخی از مراجع تقلید در قم از جمله آیات صافی گلپایگانی، علوی گرگانی،مکارم شیرازی و نوری همدانی، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با برخی مراجع در قم با تشریح سیاست‌ها و عملکرد دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور، دفاع و صیانت از حقوق عامه را از مهمترین وظایف دادستانی برشمرد و بر تلاش در انجام هر چه بهتر این وظیفه قانونی تاکید کرد.

دادستان کل کشور در این دیدارها به تشریح وظایف و عملکرد دستگاه قضایی به ویژه دادستانی کل و تبیین سیاست‌ها و رویکردهای قضایی در جهت تحقق عدالت و انجام هر چه بهتر وظایف پرداخت و از جمله مهمترین این وظایف را از سوی دادستانی، حفظ و صیانت از حقوق عمومی برشمرد.

تشریح سیاست‌ها و عملکردهای قضایی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تلاش برای صیانت از امنیت اخلاقی جامعه در مقابل فضای مجازی و توجه به توطئه دشمنان در نفوذ به مراکز حساس کشور از جمله حوزه‌های علمیه از جمله مهمترین محورهای گفت‌وگوی دادستان کل کشور با مراجع عظام در قم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *