زلاتان: من یک هیولا هستم!/ حس خوبی دارم

2:00 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم منچستر‌یونایتد خود را یک هیولا توصیف کرده و گفته است به اندازه بقیه بازیکنان نیاز به استراحت ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ، مهاجم 35 ساله منچستریونایتد که دومین گلزن برتر این فصل لیگ جزیره است در 19 بازی 13 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. مورینیو همواره با این پرسش روبرو بوده که آیا به ابراهیموویچ استراحت می‌دهد یا خیر ولی او تاکید کرده که نمی‌تواند ابراهیموویچ را از فهرست یازده نفر ابتدایی تیمش خارج کند.

حالا این مهاجم سوئدی حرف‌های مربی‌اش را بازتاب داده و بیان داشته که بدن او عادی نبوده و رژیم تمرینی که در ورزشگاه اولدترافورد انتخاب کرده او را در بالاترین سطح آمادگی نگه می‌دارد.

زلاتان در این‌باره اظهار داشت: حس خوبی دارم. حس می‌کنم آمادگی کاملی دارم. مورینیو از زمان شروع فصل برنامه خوبی را برایم ترتیب داده است. او از نقطه نظر فیزیکی من را به گونه‌ای سازگار کرده که بتوانم در هر بازی به میدان بروم. او مستحق گرفتن مزد این زحماتش است.

وی ادامه داد: ترکیب بین تمرین، ریکاوری و بازی کردن را متفاوت انجام می‌دهم و او این برنامه ریزی را برایم انجام داده است. به همین دلیل است که می‌توانم مدت زمان زیادی روی فرم ایده‌آل باشم. بدن من یک بدن معمولی نیست. شبیه به بدن یک هیولا است. همیشه درگیر می‌شود و همیشه هم آماد‌ه‌ام و به همین دلیل است که من خودم را یک هیولا می‌بینم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *