گلستان پایلوت تنوع قومیتی در کشور است

14:55 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۷۰۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: گلستان به‌عنوان پایلوت تنوع قومی در کشور است.
گلستان پایلوت تنوع قومیتی در کشور استبه گزارش گروه جامعه ، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان و ریس ستاد دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام  در مقایسه جشنواره دهم با جشنواره‌های پیشین گفت: همه ما در جریان قرار گرفتیم که جشنواره دهم با جشنواره‌هایی که مهروموم‌های قبل برگزار می‌شد تفاوت آشکاری داشت و آن استقبال چشمگیرمردم استان بود که همه را غافلگیر کرد.

کریمی ادامه داد: طی تماس‌هایی که با مدیران عالی استانی و کشوری داشتم همه بر این موضوع صحه گذاشتند که این جشنواره درواقع همه استان و کشور را تحت تأثیر خود قرارداد، پیام استاندار حاکی از این موضوع بود و خیلی از مدیران کل هم در تماسی که داشتند به این نکته اشاره داشتند، پیام شهردار گرگان و حتی معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همه تأکید بر این نکته بود. از این بابت ممنون و سپاس گزار حضور مردم گلستان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: بر اساس برگه‌های نظرسنجی جشنواره دهم خیلی از استان‌های هم‌جوار مثل مازندران، سمنان و خراسان شمالی در این جشنواره حضور داشتند و در برخی از سایت‌ها هم حضور گردشگران خارجی را هم به‌عنوان بازدیدکننده دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام داشتیم.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *