رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید سرزده معاون قضایی رئیس کل دادگستری از شوراهای حل اختلاف شهرستانهای تهران

14:20 - 15 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۷۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دریانی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان پردیس، رودهن و دماوند به طور سرزده بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران،  دریانی معاون قضائی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران به طور سرزده از مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان پردیس ، رودهن و دماوند بازدید کرد  . 

دریانی با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان پردیس پس از سرکشی از شعبات این مجتمع ضمن نظارت از روند رسیدگی به پرونده ها با تشکیل نشستی صمیمانه به بحث و تبادل نظر در خصوص امور مهم و مطروحه توسط ضرغامی سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان پردیس پرداخت. 

در ادامه سلسله بازدیدها از شوراهای حل اختلاف شهرستانها و بخش های استان تهران رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران به همراه معاونین ،مشاورین ومدیران ستادی از شورای حل اختلاف شهرستان رودهن نیز بازدید کرد.

وی  پس از نظارت شعبات و در جریان قرار گرفتن امور مجتمع و رسیدگی ها با سرپرست ،قضات ،اعضای و کارکنان آن شورا دیدار و گفت وگو کرد.

سپس تقیان سرپرست شورای بخش رودهن نیز گزارشی مختصری از آمار و عملکرد خود را ارائه کرده و به تبادل نظر با معاونین ،مشاورین و مدیران اداره کل شورای حل اختلاف استان تهران در خصوص موارد مربوط به آنها پرداخت . 

دریانی در ادامه از مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان دماوند نیز بازدید کرد و پس از استماع اظهارات محمدی سرپرست مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان دماوند در راستای تقویت نقاط قوت  رفع نقاط ضعف موجود دستورات لازم را صادر کرد. 

گفتنی است دراین بازدیدها خانلری معاون آموزش ،تحقیق ،پژوهش و امور اجرای احکام ، بهرامی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی و نوربخش کارشناس ارشد آموزش شوراهای حل اختلاف استان تهران و جمعی از کارشناسان واحدهای ستادی حضور داشتند . 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *