برگزاری جلسات انتخاباتی با محوریت سازمان گردشگری شهرداری

11:47 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۲۰۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: سازمان گردشگری شهرداری در حالی در سطح مناطق اقدام به راه اندازی جلسات انتخاباتی کرده که این سازمان هنوز مصوبه ای از شورا دریافت نکرده است.
برگزاری جلسات انتخاباتی با محوریت سازمان گردشگری شهرداریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، علیرضا دبیر  در سیصد و هیجدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شنیده شده که مسئولان سازمان گردشگری شهرداری تهران جلسات مختلفی را به راه انداخته که این جلسات به هیچ عنوان قانونی نیستند.

وی افزود: سازمان گردشگری شهرداری تهران هنوز مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت نکرده و مشخص نیست چرا اصلا اقدامات انتخاباتی و تبلیغاتی در این سازمان در حال پایه ریزی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت سازمان میراث و گردشگری خاطر نشان کرد: در شرایطی که در دولت سازمان میراث و گردشگری مشغول به فعالیت بوده مشخص نیست چرا معاونان شهردار تهران اصرار به راه اندازی یک سازمان تحت عنوان سازمان گردشگری دارند.

دبیر با بیان اینکه سازمان گردشگری شهرداری هنوز مصوبه ای از شورا برای فعالیت خود دریافت نکرده است خاطر نشان کرد: فعالیت سازمان گردشگری شهرداری قانونی نیست زیرا این سازمان مصوبه شورا را در اختیار نداشته و مسئولان این سازمان باید بدانند که نباید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری جلسات انتخاباتی برگزار کنند.


برچسب ها: شورای شهر دبیر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *