نجات نوجوان معلول ذهنی از میان آتش +تصاویر

18:20 - 12 دی 1395
کد خبر: ۲۶۲۵۰۴
پسر نوجوانی که در جریان آتش سوزی یک منزل مسکونی در زیرزمین ساختمانی درشهرک مسعودیه تهران در میان دود و آتش گرفتار شده بود با کمک آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافت.
به گزارش گروه جامعه ،همسایگان با دیدن دود و شعله های آتشی که از زیرزمین مسکونی خارج می شد بلافاصله موضوع را به سامانه 125 اطلاع داده و از آتش نشانی تقاضای کمک کردند. 

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 23:15 دقیقه شب گذشته زنگ ایستگاه 37 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به شهرک مسعودیه، خیابان مظاهر اعزام کرد. 

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد در یک ساختمان دوطبقه مسکونی، حجم زیادی از دود از داخل زیرزمین آن با کاربری منزل مسکونی بیرون می زند.

وی اضافه کرد: ساکنان این ساختمان اظهار کردند که در پی این حادثه پسر نوجوانی که معلول ذهنی است درداخل زیرزمین مسکونی گرفتار شده و تاکنون از زیرزمین خارج نشده است.

نجات نوجوان معلول ذهنی از میان آتش +تصاویر

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل با کشیدن لوله آبدهی خود را به زیرزمین رساندند و با پیدا کردن کانون آتش، با پاشیدن آب به مقابله با شعله های آتش پرداختند.

وی افزود: همزمان با خاموش کردن آتش، نیروهای عملیاتی با جستجو در قسمت های مختلف زیرزمین مسکونی موفق شدند این پسر نوجوان را پیدا کرده وبا گذاشتن دستگاه تنفسی بر روی صورتش، وی را از میان دود سیاه به سلامت به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

نجات نوجوان معلول ذهنی از میان آتش +تصاویر

حسین ریکا با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *