رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری کلینیک پیشرفته مربیگری اتحادیه جهانی کشتی در تهران/ دعوت 2 کشتی‌گیر دیگر به اردوی تیم ملی

12:22 - 12 دی 1395
کد خبر: ۲۶۲۳۷۱
دو کشتی‌گیر دیگر به جمع نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اضافه شدند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی تیم کشتی آزاد بزرگسالان از روز 5 دی ماه در خانه کشتی شماره یک تهران آغاز شده است و تا روز 17 دی ماه ادامه خواهد داشت.

حسین رمضانیان در وزن 97 کیلوگرم از استان مازندران و علی اصغر جبلی در وزن 65 کیلوگرم از استان گلستان به جمع نفرات حاضر در این اردو دعوت شدند.

همچنین کلینیک پیشرفته مربیان کشتی فرنگی توسط اتحادیه جهانی کشتی برای تمامی فدراسیون‌های ملی، روزهای 28 تا 30 اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، این کلاس بعد از جام جهانی کشتی فرنگی که روزهای 26 و 27 اسفند ماه در ایران برگزار می شود، برگزار خواهد شد.

در جریان این کلاس، از سوی اتحادیه جهانی کشتی، بحث فعالی در مورد آنالیز عملکردها، کلاس‌های پیشرفته با قهرمانان برگزار شده و درباره قوانین فعلی و تغییرات پیشنهادی را ارائه خواهد شد.

با توجه به نیاز فوری به تغییر در معرفی و توسعه کشتی فرنگی، حضور کلیه فدراسیون‌هایی که در جام جهانی شرکت خواهند کرد در این کلاس الزامی است و به مربیان شرکت کننده در این کلاس، گواهینامه اعطا خواهد شد.

با توجه به اعلام اتحادیه جهانی، عدم حضور در این کلاس ممکن است باعث شود که مربیان برای مسابقات جام جهانی آینده پذیرفته نشوند و حضور یک مربی که در مسابقات 2017 حضور خواهند داشت، در این کلاس الزامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ملی کلینیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *