کشف بیش از 120 میلیارد کالای قاچاق در گلستان

13:30 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۵۸۰
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 12 میلیارد و 970 میلیون تومان کالای قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق كالا طی 9 ماه گذشته در گلستان خبر داد.

کشف بیش از 120 میلیارد کالای قاچاق در گلستان

به گزارش گروه جامعه ، سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به اقدامات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان گلستان گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با استفاده از تمامی امکانات‌ و بسیج کلیه نیروها موفق شدند طی 18 مرحله طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، 12 میلیارد و 970 میلیون تومان کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی، مواد غذایی و انواع دارو را از ابتدای سال تاکنون از قاچاقچیان کشف کنند.

وی افزود: طی عملیات‌های صورت گرفته 657 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق توسط ماموران توقیف شد.

جاویدان با اشاره به تهدیدات قاچاق کالا در کشور اظهار کرد: قاچاق کالا یکی از مهم ترین عوامل بر هم زننده امنیت اقتصادی کشور است و منجر به بروز ناامنی اقتصادی و همچنین از دست رفتن فرصت های شغلی بی شماری در جامعه می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: بی تردید این پدیده علاوه بر وارد كردن خسارات جبران ناپذیر به اقتصاد كشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال خواهد داشت و ضروری است در مبارزه با قاچاق كالا و ارز، تمامی مسئولان مربوطه احساس مسئولیت ویژه داشته و همواره به وظایف و ماموریت های سازمانی به نحو شایسته عمل کنند.


برچسب ها: کشف کالای قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *