دستگاه قضایی با تمام توان از تولید و سرمایه گذاری حمایت می‌کند

3:45 - 07 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۲۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هاشمیان با تاکید بر این که دستگاه قضایی گلستان با تمام توان در چارچوب قوانین، از تولید و سرمایه گذاری حمایت می‌کند گفت: آن بخش از مشکلات سرمایه گذاران که مربوط به دستگاه قضایی است را در این کمیته بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کنیم تا از تعطیلی این واحدها جلوگیری کنیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و تجار گنبدکاووس با بیان اینکه در موارد بسیاری دیده شده است بانک‌ها نمی توانند واحد تولیدی توقیف شده را اداره کنند، افزود: توقیف واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها، تنها به رکود تولید و مشکلات بیکاری می‌افزاید.

هاشمیان با تاکید بر این که دستگاه  قضایی گلستان با تمام توان درچارچوب قوانین، از تولید و سرمایه گذاری حمایت می‌کند به تلاش‌های کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری این استان اشاره کرد و گفت: آن بخش از مشکلات سرمایه گذاران که مربوط به دستگاه قضایی است را در این کمیته بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کنیم تا از تعطیلی این واحدها جلوگیری کنیم.

هاشمیان افزود: افزایش 17 درصدی آمار زندانیان دیون مالی علیرغم کاهش 24 درصدی ورودی زندان های استان گلستان نشان از مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان است که باید با فراهم کردن امنیت سرمایه گذاری و کمک به واحد های تولیدی برای رفع آن تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان به کسب رتبه نخست استان گلستان در پیشگیری از آسیب ها و وقوع جرم در کشور هم اشاره کرد و گفت: این شرایط فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در این استان گلستان است.

هاشمیان با تاکید بر این که همه تلاش‌ها باید معطوف به حمایت از سرمایه گذار باشد پیشنهاد کرد: برای حمایت قضایی از سرمایه گذاری، علاوه بر کمیته استانی که هم اکنون فعال است کمیته شهرستانی هم فعال شود.

دادستان عمومی و  انقلاب مرکز استان هم در این جلسه با بیان اینکه  قراردادهای بانکی در بیشتر موارد یک طرفه تنظیم می شود  گفت :  باید متن قرادادها در راستای حمایت بیشتر از  سرمایه گذاران تنظیم شود د.

حجت الاسلام سید مصطفی حقی، مطالبه طلب، وصول چک، وصول وجوهات طرفین را از مهمترین پرونده‌های ورودی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به دستگاه قضایی استان گلستان برشمرد و گفت: بخشی از این مشکلات در استان و بخشی با اصلاح قوانین کشوری رفع می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *