فتنه۸۸خیانت به نظام اسلامی بود

21:15 - 05 دی 1395
کد خبر: ۲۵۹۹۶۵
فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیا گفت:رهبری فرمودند که در جریان فتنه به نظام اسلامی خیانت شد و باید حماسه نهم دی با تمام توان گرامی داشته شود.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از مهر؛ حسین یکتا شامگاه یکشنبه در همایش تا مبارزه هست ما هستیم که در گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد با اشاره به این نکته که امروز آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان گسترش پیدا کرده است، اظهار داشت: اردوگاه دشمن به هم ریخته است و اخبار بدی از این اردوگاه به گوش می رسد و بسیاری از اتفاقاتی که در جهان رخ می دهد، ناشی از عصبانیت دشمن از این اخبار است.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به این نکته که پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات دشمن را بر هم زد، افزود:در ۲۲ بهمن سال ۵۷، یک عالم و فقیه با یک عقبه به نام ۱۵ خرداد که مردم ورامین نیز در آن نقش آفرینی کردند، تمام معادلات و برنامه های دشمن را بر هم زد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب ادامه داد:کودتای نوژه، حوادث آمل و کردستان و ترور ۱۷ هزار نفر از جمله توطئه هایی بود که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی و پیاده کرد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیا با تأکید بر این نکته که در جنگ هشت ساله تحمیلی، ایران فقط با رژیم بعث عراق نمی جنگید، اضافه کرد: ایران فقط پس از جنگ تحمیلی، از ۱۸ کشور اسیر آزاد کرد و این نشان داد که ما فقط با عراق نجنگیدیم.

یکتا، پیشرفت انقلاب اسلامی را موجب ناراحتی دشمنان دانست و یادآور شد: دشمن به خوبی پیشرفت ایران اسلامی را مشاهده می کند و این امر استکبار را ناراحت و عصبانی کرده است.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الاوصیا تأکید کرد: امروز حاکمیت شهدا بر دل های مردم قابل مشاهده است و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را در عین مظلومیت می توان در نقاط مختلف جهان دید و لمس کرد.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی گفت:رهبری فرمودند که در جریان فتنه به نظام اسلامی خیانت شد و باید حماسه نهم دی با تمام توان گرامی داشته شود.


برچسب ها: دشمن فتنه 88

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *