فدراسیون هنوز با اسپانسر توافق نکرده است/ جوایز قهرمانان کاراته روی یخ!

3:00 - 05 دی 1395
کد خبر: ۲۵۹۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
احتمال دارد که جوایز مدال آوران کاراته ایران در رقابت‌های جهانی پرداخت نشود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در حالی که حدود 23 روز تا برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته زمان باقی است، هنوز پاداش مدال آوران میدان جهانی پرداخت نشده و شاید ملی‌پوشان مجبور شوند قید این مبالغ را بزنند.

«سید حسن طباطبایی» سرپرست فدراسیون کاراته که ملی‌پوشان او را فردی خوش قول می‌دانند این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد و اگر نتواند خواسته‌های مالی ملی‌پوشان را برطرف کند، شاید تمام رزومه موفق خود را زیر سوال ببرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون کاراته هنوز با اسپانسر مالی که قرار است هزینه پاداش ملی‌پوشان را متحمل شود توافق نکرده و باتوجه به زمان کوتاه باقی مانده از سرپرستی «طباطبایی»، این شائبه به وجود آمده که شاید پاداش 30 میلیون تومانی قهرمانان جهان به یک پرونده نیمه کاره دیگر در فدراسیون کاراته تبدیل شود.

سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عدم پرداخت پاداش 30 میلیون تومانی قهرمانان کاراته اظهار داشت: هنوز با اسپانسر توافق نکرده‌ایم و در حال مذاکره هستیم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم تا پیش از پایان دوران سرپرستی خود این جوایز را به قهرمانان کشورمان اهدا کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در فکر پرداخت حقوق کاتاروها است، افزود: آنها هم مانند ملی‌پوشان کومیته چند ماه در اردو بودند و ما هیچگاه زحمات کاتاروها را نادیده نمی‌گیریم. ان‌شاءالله حقوق آنها را هم بزودی پرداخت خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا شائبه‌هایی که در خصوص عدم تایید صلاحیت برخی کاندیداها به گوش می‌رسد، حقیقت دارد، گفت: تا این لحظه هنوز چیزی به ما اعلام نشده و قرار است تایید صلاحیت‌ها هفته آینده اعلام شود. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، انتخابات همان تاریخ مدنظر برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *