رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان اصفهان

15:01 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۹۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیین تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، آیین تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در این آیین که با حضور مسئولان، رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی دادگستری استان اصفهان برگزار شد، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان از تلاش و زحمات تمامی همکارانش که علی رغم کمبودها و کاستیها با همت والا و وصف ناشدنی در گسترش عدل و اجرای عدالت یاری گر بودند، تقدیر و بیان کرد: عملکرد خوب و مثبت و درخشش حال حاضر دادگستری استان در بسیاری از شاخصها و بخشها مرهون این تلاش و فعالیت ستودنی قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: رتبه اول بهره وری در رسیدگی ها که یکی از مهمترین شاخص های عملکردی محسوب می شود در 34 ماه گذشته که دادگستری استان اصفهان مفتخر به کسب آن شده، از جمله این افتخارات بزرگ است که جز با تلاش مضاعف همکارانم با وجود کمبودها محقق نشده است.

خسروی وفا در بخش دیگری از سخنانش بر توجه بیشتر دولت در حل مشکلات قوه قضاییه تأکید و خاطرنشان ساخت: ضروریست دولت در ترسیم و تدوین حقوق شهروندی بر حل مسایل و مشکلات و کاستیهای قوه قضاییه در بخشهای مختلف از جمله تکمیل پستهای اداری و قضایی، عمرانی و... که به حق رنج طاقت فرسایی را بر پرسنل آن تحمیل نموده است نگاه ویژه داشته،‌ چرا که قضات و کارکنان دستگاه قضایی نیز بخشی از شهروندان محسوب می شوند و این مهم را در صدر امور اجرایی قرار دهند.

خسروی وفا در پایان ضمن انتقاد از تهمتهای ناروا به قوه قضاییه آن را بی پایه و اساس و ناعادلانه خواند.

در این مراسم از قضات و کارمندان دادگستری استان که در سه بخش کشوری و استانی در سال 1394 و بر اساس شیوه نامه تشویق قضات و کارمندان در سال 1395 برگزیده شده بودند، با اهدای لوح و جایزه تقدیر بعمل آمد.


انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *