رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای مسائل انتخاباتی بودجه داریم اما برای گلزار شهدا نه/ مسؤولان غیربومی اهمیت زیادی به مشکلات استان نمی‌دهند

18:10 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۹۵۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
امام جمعه موقت بیرجند گفت: همه می‌دانند که بودجه وجود دارد چراکه برای مسائل انتخاباتی با کمبود بودجه مواجه نمی‌شوند اما برای ساخت گلزار شهدا بودجه‌ای نیست.
برای مسائل انتخاباتی بودجه داریم اما برای گلزار شهدا نه/ مسؤولان غیربومی اهمیت زیادی به مشکلات استان نمی‌دهند

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن مشرفی در بیرجند در واکنش به سخنان استاندار خراسان جنوبی مبنی بر عدم برگزاری یادواره شهدا تا انتخابات سال آینده اظهار داشت: اگر روش انجام کاری اشکال دارد نباید باعث کم‌رنگ شدن آن شویم و باید با افزایش جذابیت این‌گونه مراسم کیفیت را بالا ببریم و از کم کردن تعداد یادواره‌های شهدا خودداری کنیم.

امام جمعه موقت بیرجنددر رابطه با بیان کمبود بودجه برای گلزار شهدا افزود: متأسفانه اولویت‌بندی مسؤولان برای صرف و هزینه بودجه سبب می‌شود تا در گلزار شهدا و حوزه‌های علمیه با کمبود بودجه مواجه شوند.

وی  افزود: همه می‌دانند که بودجه وجود دارد، چراکه برای برگزاری کنسرت و مسائل انتخاباتی با کمبود بودجه مواجه نمی‌شوند اما در ساخت گلزار شهدا دچار کمبود بودجه هستیم و این تناقض به سبب درجه‌بندی مسؤولان در خصوص صرف بودجه است.

مشرفی با اشاره به انتخاب افسانه زارعی به عنوان مشاور امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی خود استاندار خراسان جنوبی از استان دیگری باشد پس مشاوران هم از خارج از استان انتخاب می‌شوند و این مسئله از نظر وی طبیعی است.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد که پیگیری امور انتخاباتی و مسائلی غیر از مشکلات استان بیش‌تر مورد توجه افرادی باشد که از خارج از استان به عنوان مسؤول انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *