رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش ۳ درصدی جمعیت کیفری استان اصفهان در 4 ماه گذشته

5:00 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گرجی زاده از کاهش ۳ درصدی جمعیت کیفری در زندانهای استان اصفهان در طی ۴ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.
اسداله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از کاهش ۳ درصدی جمعیت کیفری در زندانهای این استان در طی ۴ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

وی در ادامه گفت: پس از ورود به اصفهان و تقبل مسئولیت،اصلی ترین هدف  کاهش جمعیت کیفری در زندانها بودکه با برگزاری جلسات مکرر واطلاع رسانی آگاهانه به مسئولین ذیربط خوشبختانه زمینه کاهش جمعیت کیفری در زندانها کلید خورد.

گرجی زاده در ادامه با بیان اینکه تعامل و همراهی مسئولین قضایی در استان وشهرستان بهترین راهگشا بود، کاهش جمعیت کیفری در زندانها را موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بیان کرد و افزود: افرادی که به طور ناخواسته بدلیل جرائم ومحکومیت های مالی و قابل بخشش در زندانها تحمل کیفری می نمایند، خانواده های آنان دچار فروپاشی و معضلات اجتماعی می شودو در مقابل هزینه های بیشتری را برای نظام و جامعه متحمل خواهند کرد.

وی باقدردانی از تعاملات و تفاهمات مسئولین قضایی استان و شهرستان ها از کاهش رشد این جمعیت تاپایان سال نیز سخن گفت و اظهارامیدواری کرد:با افزایش تلاش و فعالیت مددکاران و کارشناسان حوزه قضایی زندانها کاهش  آمارجمعیت کیفری تا پایان سال به ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *