هموطنان، ایران‌گردی را به ترکیه‌گردی ترجیح دهند

10:52 - 02 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۶۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیات رئیسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس معتقد است: اشتباه استراتژیکی ترکیه و حمایت از تروریست‌ها در برخی موضوعات باعث شده تا تروریست‌ها به ترکیه آمده و برای گردشگران ناامنی ایجاد کنند.
هموطنان، ایران‌گردی را به ترکیه‌گردی ترجیح دهند
به گزارش گروه سیاسی ، ولی‌الله نانواکناری با اشاره به هشدار سخنگوی وزارت امور خارجه کشور درباره سفر گردشگران ایرانی به ترکیه به دلیل ناامنی گفت: اشتباه استراتژیک ترکیه و حمایت این کشور از تروریست‌ها در برخی موضوعات باعث شده تا تروریست‌ها آن کشور را محل امنی برای خود دانسته و در آنجا ناامنی ایجاد کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترور سفیر روسیه منجر به تعطیلی سفارتخانه‌ها و سرکنسول‌های کشورهای مختلف شد، تصریح کرد: اقدام وزارت امور خارجه ایران و هشدار به هموطنان برای پرهیز از سفرهای غیرضروری به ترکیه نیز در راستای تأمین امنیت گردشگران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گردشگری خاطر نشان کرد: امیدواریم حاکمیت ترکیه به این موضوع توجه کرده و اقدام قاطع و همه جانبه‌ای را برای دفع تروریست‌ها در منطقه داشته باشد؛ امنیت در ترکیه ایجاد شود و روابط کشورهای همسایه در صلح و صفا باشد و گردشگران بتوانند به راحتی به این کشورها سفر کنند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس همچنین از ایرانیان خواست ایران‌گردی را به ترکیه‌گردی ترجیح داده و با توجه به ناامنی‌های این روزها در ترکیه از سفر گردشگری به این کشور خودداری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *