بیمه‌ی روستایی برکت، خدمتی ماندگار برای محرومان

10:53 - 01 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۲۵۶
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، گفت:بسیاری از مردم مناطق محروم امروز تحت پوشش بیمه بنیاد برکت هستند و مشکلات آنها بسیار کاهش یافته است.
به گزارش گروه جامعه ،قاسم ساعدی که به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد برکت، درباره‌ی عملکرد این بنیاد در استان خوزستان سخن می‌گفت، تاکید کرد: استان خوزستان، ‌منطقه‌ای زرخیز و شاهرگ حیاتی كشور است، ولی متأسفانه برخی مناطق با محرومیت‌ها و كمبودهای فراوانی روبه‌روست و مردم این مناطق سختی‌های را متحمل می شوند، كه وجود بنیادهای خیر و تلاش‌گری مانند بنیاد بركت به آن‌ها امید دوباره می‌دهد.
 
وی با تأكید بر این‌كه مردم استان خواستار استمرار كمك‌ها و فعالیت‌های بنیاد برکت برای آبادنی و كمك به حل مشكلات این منطقه از كشور هستند، گفت: توجه و كمك به بخش‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رفع محرومیت‌های موجود شود.
 
ساعدی، اقدامات و خدمات بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، مدرسه‌سازی،‌ ساخت مسجد، تجهیز مراكز آموزشی و كمك به خانواده‌های بی‌بضاعت را مورد اشاره قرار داد و افزود: بی‌انصافی است كه این همه خدمات این تلاش‌گران را نادیده بگیریم و نمره‌ای كم‌تر از 20 به آن‌ها بدهیم، در حالی كه این بنیاد خالصانه، بی‌ریا و شبانه‌روز در حال محرومیت‌زدایی و حل مشكلات مردم است.
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *