نانوایی‌های خانگی در زرند ساماندهی می شوند

9:53 - 30 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۷۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سید مهدی قویدل بر لزوم ساماندهی نانوایی‌های خانگی در شهرستان زرند تاکید کرد و گفت: نانوایان نباید به صورت خود سرانه اقدام به تعطیلی نانوایی کنند و کلیه فعالیت‌ها باید با هماهنگی اتحادیه نانوایان انجام شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی بر لزوم ساماندهی نانوایی‌های خانگی در شهرستان زرند تاکید کرد و گفت: نانوایان  نباید به صورت خود سرانه اقدام به تعطیلی نانوایی کنند و کلیه فعالیت‌ها باید با هماهنگی اتحادیه نانوایان انجام شود.

وی اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در زرند را ارزشمند عنوان و بیان کرد: در این طرح ،نانوایی ها باید مسائلی از قبیل  رعایت نکات بهداشتی, عدم استعمال دخانیات وعدم سکونت اشخاص در نانوایی ها را مد نظر قرار دهند.

این مقام قضایی با اشاره به اهمیت موضوع کیفیت نان،خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها باید علاوه بر توجه به کیفیت پخت نان ازمواد افزودنی در پخت نان جدا خوداری کنند.

قویدل اظهارامیدواری کرد با نظارت دقیق تر و رعایت آیین نامه های مربوطه مشکلات نانوایی ها در زرند حل شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های ذی ربط بایستی نظارت‌ها وبازرسی های مستمر خود را در راستای ارتقای سطح  کیفیت پخت نان و تامین امنیت غذایی مردم در جهت سلامت مردم وجلب رضایتمندی عمومی تقویت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *