توضیحات حاجی بابایی درباره عملکرد کمیسیون تلفیق مجلس

12:44 - 29 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۴۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حاجی بابایی گفت: اقدامات صورت گرفته در راستای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه بر اساس یک رویکرد کارشناسی اتخاذ شده بود.
علی اصغری/اقدامات صورت گرفته در راستای بررسی برنامه لایحه ششم بر اساس رویکرد کارشناسانه بود
حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره انتقادات وارده به لایحه برنامه ششم توسعه از سوی برخی ازاعضای فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: در تمامی لوایح و مواردی که در کمیسیون تلفیق مورد تصویب قرار گرفت نمایندگان دولت و همچنین نمایندگان مجلس از کمیسیون های مختلف حضور داشتند.

وی افزود: بررسی صورت گرفته در لایحه برنامه ششم توسعه طبق جداولی که دولت تنظیم کرده بود در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت از این رو هیچ گونه نقد و انتقادی نسبت به روند بررسی آن و جود ندارد. از این رو بنده مخالف انتقاداتی که از سوی برخی از نمایندگان به این موضوع مطرح می شود نیستم.

رئیس کمیسیون  تلفیق مجلس با اشاره به اینکه روند صورت گرفته در کمیسیون تلفیق درباره بررسی لایحه برنامه ششم توسعه بر اساس معیارهای قانونی بود، افزود: اینکه یک طیف سیاسی بخواهد در مجلس مواضعی را خلاف روال و درخواست نمایندگان مطرح کند قابل قبول نبود از این رو مشاهده کردیم که نمایندگان روز گذشته با تصویب لایحه برنامه ششم توسعه، بر عملکرد کمیسیون تلفیق مهر تایید زدند.

حاجی بابایی در ادامه تاکید کرد: دوستان ما درمجلس دیدگاه های مربوط به خود را دارند اما مهم این است که ما در کمیسیون تلفیق یک کار کارشناسی دقیق را با حضور 45 نفر از نمایندگان در کمیسیون های تخصصی انجام دادیم.

وی گفت: ما با یک کار کارشناسی اقدامات لازم را در راستای بررسی برنامه ششم توسعه انجام دادیم از این رو شاهد بودیم که نمایندگان کلیات آن را به تصویب رساندند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *