سرقت ميلياردی با وعده بيمه درمانی رايگان

14:25 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۱۰۲
فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگيری فردی خبر داد كه با وعده بيمه درمانی رايگان از 20 نفر ، سرقت ميلياردی و كلاهبرداری كرده بود.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ  علی آزادی گفت: در پی چند گزارش رسیده به پلیس آگاهی در زمینه سرقت و كلاهبرداری توسط فردی جوان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات خود دریافتند جوانی حدود 30 ساله با شناسایی افراد مسن و كهن سال به درب منازل آنها مراجعه و به وعده انجام بیمه درمانی رایگان از آنها سرقت و كلاهبرداری می كند.
 
وی خاطر نشان كرد : با بررسی سر نخ های موجود ماموران موفق شدند متهمی را در این زمینه شناسایی و دستگیری كنند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح كرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و شناسایی متهم توسط مالباختگان ، وی لب به اعتراف گشود و به سرقت و كلاهبری میلیاردی از 20 نفر افراد مسن و كهن سال اعتراف كرد.
انتهای پیام/
 
آزادی بیان داشت متهم در اعترافات خود گفت : با شناسایی افراد مسن و كهنسال به عنوان مامور ادارات بیمه و دولتی به درب منازل آنها مراجعه و به بهانه اقدام جهت بیمه درمانی رایگان و ارائه خدمات به داخل منزل وارد و با ترفندی اقدام به سرقت و كلاهبرداری می كرد .
 
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان تصریح كرد: متهم در ادامه اعترافات خود اعلام كرد به دلیل داشتن اعتیاد به انواع مواد مخدر ، دست به سرقت و كلاهبرداری زده و روزانه مبلغ 300 هزار تومان صرف تهیه مواد مخدر می كرده است.
 
وی با بیان اینكه متهم توسط 17 مالباخته شناسایی شده است گفت : با تكمیل پرونده متهم به همراه شكات جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با هشدار بدین شیوه از كلاهبرداری گفت: افرادی كه به این شیوه مورد سرقت و كلاهبرداری قرار گرفته اند جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه كنند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *