تمرکز پليس راه‌آهن بر توسعه امنيت ريلی با رويکرد اجتماعی

9:38 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۸۷۱
فرمانده پليس راه آهن كشور از تمرکز اين پليس بر توسعه امنيت ريلی با اتخاذ رويکردهای اجتماعی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار علیرضا اكبرشاهی در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پلیس راه آهن كشور با اشاره به اینکه ساختار ماموریتی پلیس، انتظامی، ترافیكی و اجتماعی است، گفت: پلیس راه آهن با اولویت قرار دادن رویكرد اجتماعی، توفیقات بسیاری در بهینه سازی ماموریت ها و تسهیل امور به دست آورده است.
 
وی افزود: از شاخص‌ترین اقدامات سال جاری پلیس راه‌آهن در حوزه اجتماعی، استقبال از مسافران نوروزی و نصب منشور اخلاقی در بیلبورد سالن‌های مسافربری راه‌آهن بود كه مورد توجه مسافران و مسئولان قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی با بیان اینكه پلیس ضمن اقتدار در مقابل برهم‌زنندگان نظم باید در انتظام‌بخشی به جامعه و در برخورد با مردم با چهره ای رئوف و مهربان ظاهر شود، افزود : نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مقتدر در جمهوری اسلامی ایران است كه با تدبیر و درایت كاركنان متعهد خود، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی می كند.
 
فرمانده پلیس راه آهن كشور با تقدیر از فرماندهان استان های سراسر كشور در اجرای مطلوب ماموریت هفته ناجا و اربعین حسینی، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در یك سازمان علاوه بر برنامه ریزی، دانش و تداوم كار جمعی است كه بدون آن، مطمئناً حركتی انجام نخواهد شد.
 
سردار اكبرشاهی با تاكید بر مد نظر قرار دادن فرآیند پیش بینی، پیشگیری، مقابله و برخورد در حوزه ماموریتی از سوی فرماندهان خاطرنشان کرد: نكته سنجی، اهمیت به مولفه زمان در ماموریت‌ها و توجه به نقاط ضعف و قوت، خودباوری در یك مجموعه را به فعلیت تبدیل می كند.
 
وی تامین امنیت مسافران و بار ، حراست از خطوط ریلی، سالن ها، ابنیه و تاسیسات راه‌آهن و ... را از اولویت های این پلیس معرفی کرد.
 
این مقام انتظامی تاکید کرد: در پیش گرفتن رویکرد اجتماعی  از سوی پلیس راه‌آهن، بی‌تردید در اقبال و اعتماد شهروندان، نهاد‌ها ، بنگاه‌های اقتصادی و همچنین گردشگران خارجی نسبت به بهره‌برداری از راه‌آهن در سفرها ‌و ترابری کالا تاثیر بسزایی خواهد داشت.
 
سردار اکبرشاهی در پایان گفت : انجام شایسته این ماموریت در کنار مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا در شبکه راه‌آهن کشور موجب خواهد شد تا پلیس راه‌آهن نقش خود را در رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری و از همه مهم‌تر برپایی اقتصاد مقاومتی، مطابق با فرمایش فرمانده معظم کل قوا به خوبی ایفا کند.

گفتنی است در این نشست تخصصی که با حضور فرمانده پلیس راه‌آهن کشور، معاونان ستادی و رؤسای پلیس راه‌آهن سراسر کشور، برگزار شد، مهم‌ترین چالش‌ها و مسائل تخصصی پیش‌روی پلیس راه‌آهن بررسی و از فرماندهان برتر این پلیس با اهداء لوح و هدایا تقدیر شد.
انتهای پیام/


برچسب ها: راه اهن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *