تامین اجتماعی هر ماه 5200 میلیارد تومان هزینه دارد

5:40 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۶۵۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه هر ماه تامین اجتماعی 5200 میلیارد تومان است.
 به گزارش گروه جامعه ، رحیم اردلان در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی، افزود: معاونت اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی  وظیفه پشتیبانی از ٦ معاونت دیگر این سازمان را بر عهده دارد.
 
وی ادامه داد: 5200میلیارد تومان در هر ماه هزینه سازمان است که4100 میلیارد در بیمه ای وصول درآمد می شود و مابقی آن باید با تدبیر مناسب بدست آید.
 
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: پرداخت متمرکز مستمری ها از اقدامات اساسی این سازمان است که با همکاری و هماهنگی کامل تمامی بخش ها در حال اجرا است.
 
اردلان اضافه کرد : 38هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی تاکنون به مشهد مقدس اعزام شده اند و طرح کرامت رضوی  نیز برای این افراد در حال انجام است.
 
وی با بیان اینکه ارتقاء خدمات سازمان و پرداخت وام های بلند مدت و خدمات مختلف در حال  انجام است، گفت : بیمه تکمیلی و کمک هزینه های درمانی و ارتقای خدمات رفاهی از سوی این معاونت در حال انجام است.
 
معاون اداری و مالی تصریح کرد: در حوزه بیمه ای بیش از 80درصد ردیف های شغلی سازمان تکمیل شده و مشکلی در رابطه با کمبود نیروی انسانی وجود ندارد و بکارگیری پزشکان در سازمان تامین اجتماعی نیز به نحو مناسب انجام می شود.
 
اردلان همچنین از تصویب سه رشته دانشگاهی مدیریت تأمین اجتماعی، حقوق تأمین اجتماعی و اقتصاد تأمین اجتماعی خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *