اعتبارات عمرانی لرستان در سال آینده 655 میلیارد تومان است/ برخورد با هرگونه استفاده شخصی از خودروهای دولتی

22:30 - 26 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۴۱۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار لرستان گفت: اعتبارات عمرانی استان لرستان در سال آینده 655 میلیارد تومان است و سال گذشته این اعتبار 602 میلیارد تومان بوده است.
اعتبارات عمرانی لرستان در سال آینده 655 میلیارد تومان است/ برخورد با هرگونه استفاده شخصی از خودروهای دولتی

به گزارش گروه سیاسی ، هوشنگ بازوند ظهر دیروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور معاونین استاندار، محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اشاره به اینکه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان هر هفته روزهای شنبه برگزار می‌شود، افزود: برای مدیریت یارانه‌های در نظر گرفته شده، برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کارگروهی به دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

استاندار لرستان در ادامه تذکر داد: برخی کارکنان دستگاه‌های دولتی و مدیران از خودروهای دولتی که در اختیار دارند، استفاده شخصی می‌کنند که از هفته آتی با هرگونه استفاده شخصی از خودروهای دولتی برخورد می‌شود.

بازوند افزود: نمایندگان ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه استان هستند و مدیران از ارتباطات نمایندگان برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنند.

وی یادآور شد: جمع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای در کل کشور سال 96 مبلغ 299 هزار میلیارد تومان است، 62 هزار میلیارد تومان از این مبلغ عمرانی و مابقی جاری است.

این مسئول اظهار داشت: از کل مبلغ عمرانی سال آتی 49 درصد در اختیار وزارتخانه‌ها 38 درصد به عنوان ردیف‌های متفرقه و شناور باز هم در اختیار وزارتخانه‌ها و 8 هزار میلیارد تومان برای 31 استان کشور اختصاص یافته است.

استاندار لرستان گفت: با توجه به اعتبار خوبی که در ردیف اعتبار شناور و متفرقه در اختیار وزارت‌خانه‌هاست، مدیران پیگیری لازم برای جذب بخش‌هایی از این اعتبار را با جدیت انجام دهند.

بازوند افزود: اعتبارات هزینه‌ای کشور 236 هزار میلیارد تومان است که از این اعتبار 193 هزار میلیارد تومان در اختیار وزارتخانه‌ها، 34 هزار میلیارد تومان در ردیف‌های متفرقه و 8.8 هزار میلیارد تومان نیز به 31 استان اختصاص یافته است.

بازوند افزود: اعتبارات عمرانی استان در سال آتی 655 میلیارد تومان است و سال گذشته این اعتبار 602 میلیارد تومان بوده است.

استاندار لرستان گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان برای سال آتی 267 میلیارد تومان است که این اعتبار برای سال 95 مبلغ 217 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات بسیار زیادی که در اختیار وزارتخانه‌هاست، مدیران لازم است، با کمک گرفتن از ظرفیت نمایندگان، پیگیری ویژه‌ای برای جذب بخشی از این اعتبارات را انجام دهند.

بازوند افزود: برای سال آتی باید 600 میلیارد تومان از اعتبارات متفرقه و 200 میلیارد تومان از اعتبارات حوادث برای استان جذب شود.


برچسب ها: لرستان عمرانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *