بارش برف و کولاک در محورهای کردستان/ تردد فقط با زنجیر چرخ

14:30 - 25 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۱۸۷
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت:با توجه به بارش برف و کولاک در تمامی محورها و گردنه های منتهی به استان های همدان، کرمانشاه ، آذربایجان غربی و زنجان تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "عیسی گوهری در خصوص آخرین وضعیت محورهای استان کردستان گفت: بارش برف و کولاک از بامداد امروز در محورهای مختلف استان به خصوص در محور سنندج به همدان (گردنه صلوات آباد)، محور سنندج به دیواندره (گردنه بهارستان) و محور سنندج به مریوان گردنه (تیتور) آغاز شده و تردد در کلیه محورهای مواصلاتی کردستان با زنجیر چرخ امکان پذیر شده است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تمامی محورهای کردستان منتهی به استان های همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان به دلیل بارش شدید برف و کولاک تردد با بار ترافیکی سنگین، تنها با زنجیر چرخ امكان‌پذیر است.

سرهنگ گوهری با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای کوهستانی و شهری استان، تردد بدون مشكل در حال انجام است، تصریح كرد: رانندگان و مسافران قبل از شروع سفر از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شده و ترجیحاً از سفرهای غیرضروری خودداری كرده و در صورت اقدام به سفر تمامی نكات احتیاطی و ایمنی را مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس‌ راه استان کردستان هشدار داد: قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک ها، داشتن زنجیر چرخ، وجود ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شوی مطمئن شوید و از سرعت و سبقت غیرمجاز و هرگونه حرکات مخاطره آمیز جداً خودداری کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *