اعلام آمادگی گردان قسام برای آزادسازی فلسطین

14:33 - 25 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۱۳۵
سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام گفت: ما توانسته‌ایم ارتشی کامل تشکیل دهیم که آماده نبرد آزادسازی فلسطین است.
به نقل از تسنیم، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که پس از گذشت ۲۹ سال، آرزوی شهید احمد یاسین، رنتیسی، مقادمه، شحاده، عیاش و جمالین محقق شده و توانسته‌ایم ارتشی کامل تشکیل دهیم که آماده نبرد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود است.

ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در توییتر تصریح کرد که سالروز تاسیس حماس، قبله‌گاه ما همچنان مسجد‌الاقصی است و ما حامی و پشتیبان ملت فلسطین، اسرای و امت اسلامی بوده و الله هدف و مقصود ما است.

اعلام آمادگی گردان قسام برای آزادسازی فلسطین

ابو عبیده افزود که گردان‌های قسام ۲۹ سال است که در حال جانفشانی و مبارزه است و در تاریخ سازی و آماده‌سازی نسل آزادی‌بخش فلسطین کاملا متبحر شده است و به یاری خداوند به نماد و الگوی پیروزی و قهرمانی تبدیل شده است.

این در حالی است که امروز چهارشنبه ۱۴/۱۲/۲۰۱۶ مصادف است با جشن ۲۹ سالگی جنبش حماس. شهید شیخ احمد یاسین همراه با شماری دیگر از رهبران حماس ۲۹ سال پیش این جنبش را پایه گذاری کردند.

حماس قرار است در جشن ۲۹ سالگی خود برنامه‌ها و مراسم‌های متنوعی را در داخل و خارج از فلسطین برگزار کند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: صهیونیست اورشلیم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *