رفع تصرف 170هکتار از اراضی منابع طبیعی در جیرفت

12:16 - 24 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۸۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رستمی از رفع تصرف 170هکتار از اراضی منابع طبیعی در 9 ماهه ی سال جاری در شهرستان جیرفت خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت درگفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از رفع تصرف 170هکتار از اراضی منابع طبیعی در 9 ماهه ی سال جاری در شهرستان جیرفت خبر داد.

وی با بیان اینکه درحفظ اراضی ملی پیشگیری بهتر از مقابله ومبارزه است اضافه کرد: در این راستا ازتصرف300هکتار اراضی منابع طبیعی جلوگیری بعمل آمده است.

دادستان جیرفت تصریح کرد: دستگاه قضائی با توجه به نام گذاری سال جاری به "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل"توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای فرمایشات معظم له از سرمایه گذاری در چارچوب قانون ومقررات به صورت همه جانبه حمایت خواهد کرد.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: از سرمایه گذاری در معادن جیرفت با شرط اینکه حقوق مالکین و مجاورین معادن در نظرگرفته شود ، خام فروشی نشود و بومی گرایی مد نظر قرار گیرد، و گردش مالی سرمایه در خود شهرستان باشد، استقبال می کنیم.

رستمی با تاکید بر این مهم که هرگونه مسامحه و قصور در حفاظت از اراضی ملی نابخشودنی است،گفت:همه ادارتی که انفال را دراختیار دارند باید به نحو احسنت از انها حفاظت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت موجب همبستگی و هماهنگی در جهت حفاظت از اراضی ملی شده است.

رستمی با بیان اینکه مدیران در زمان مدیریت خود  به طورجد در حفظ اراضی و اموال بیت المال تلاش کنند،گفت: در حفظ حقوق بیت المال اگر پیشگیری شود بهتر است و چنانچه کسی در این زمینه کوتاهی یا قصوری نماید وفق مقررات قانونی با آنان رفتار خواهدشد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *