محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

10:53 - 24 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۷۳۹
محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده های کشور اعلام شد.
محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شدبه گزارش گروه جامعه ، پلیس راه راهور طی اطلاعیه ای محدودیت های آخر هفته در جاده های کشور را اعلام کرد. براین اساس تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه  از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
در محور کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت14تا 23 روز شنبه  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23روز شنبه  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.
 
در محور هراز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8تا 22  روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه  از محور هراز ممنوع است.
 
تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 23 روز شنبه از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام می پذیرد.
 
در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و شنبه از تهران به قایم شهر و بالعکس ممنوع است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *