رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قوچان‌نژاد: موقعیت زدن گل‌های بیشتر را هم داشتم/ حریف به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نمی‌کرد

9:31 - 24 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۶۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم ایرانی هیرنفین گفت: بازی حریف ضدفوتبال نبود، آنها می‌خواستند به شیوه خودشان و با توانایی‌هایی که داشتند نتیجه بگیرند.
به گزارش گروه ورزشی ، رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی باشگاه هیرنفین هلند در گفت‌وگو با سایت این باشگاه در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم دسته چهارمی آیزلمییروگلز اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و بر خلاف چیزی که انتظارش را داشتیم، تیم حریف موفق شد کار را برای ما سخت کند. بازی حریف ضدفوتبال نبود. حریف می‌خواست به شیوه خودش و با توانایی‌هایی که دارد نتیجه بگیرد و من هم فقط می‌توانم به سبک بازی‌اش احترام بگذارم.

وی افزود: درست قبل از اینکه گل بزنیم هم من یک موقعیت خوب گلزنی داشتم. از ابتدای بازی می‌دانستم که ما کار را در همان 90 دقیقه تمام خواهیم کرد.

مهاجم ایرانی هیرنفین در ادامه گفت: این بازی یکی از بازی‌هایی است که اغلب اوقات در جام‌های حذفی می‌بینید. حریف برای این بازی برنامه‌های فوق‌العاده‌ای تدارک دیده بود. بازیکنان این تیم بسیار باانگیزه بودند و اراده خود را برای کسب نتیجه نشان دادند و من به همین خاطر آنها را تحسین می‌‌کنم. با این حال خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و به دور بعد صعود کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *