بازگشت 951 هکتار از اراضی ملی به بیت المال / 570 متصرف غیرقانونی تحت تعقیب قضایی

7:45 - 24 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۵۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سالاری گفت: در راستای رفع تصرف 951 هکتار از اراضی غیرمجاز دراستان کرمان، 570 متصرف غیرقانونی شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.
بازگشت 951 هکتار از اراضی ملی به بیت المال / 570 متصرف غیرقانونی تحت تعقیب قضاییدادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با تاکید بر عمل به فرامین و منویات مقام معظم رهبری در مقابله با زمین خواری و حراست و حفاظت از اراضی ملی بیان کرد:  951 هکتار از اراضی ملی که بصورت غیرقانونی در تصرف متصرفین بود به بیت المال بازگشته است.

دادستان کرمان با بیان اینکه دراین راستا 570متصرف غیرقانونی شناسایی و مورد تعقیب قضایی قرار گرفته اند، گفت: از پرونده‌های وارده در حوزه زمین خواری 695 پرونده منجر به صدور حکم و 173 پرونده منتهی به صدور قرار نهایی در دادسرا شده است.

سالاری اضافه کرد: از ادامه تصرفات و ساخت و ساز 13 هکتار از اراضی که به صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده شده بود جلوگیری بعمل آمده و به کشاورزی اعاده شده است.

دادستان کرمان تصریح کرد: در اجرای عمل به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام و عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در راستای عملیاتی کردن این فرمان باجدیت و حساسیت تعرض و تصرف اراضی دولتی و بیت المال را دنبال تا اقتصادی پویا مبنی بر قوانین و مقررات شکل گرفته و از هدر رفتن امکانات داخلی جلوگیری بعمل آوریم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *