200 تن برنج قاچاق در آب های خلیج فارس توقیف شد

23:50 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۹۵۳
فرمانده دریابانی كیش از توقیف یك فروند شناور و کشف 200 تن برنج قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در حوزه استحفاظی آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ رحیم جهانبخش با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا، گفت: فرماندهی پایگاه دریابانی كیش در راستای ارتقاء امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاقچیان کالا، اقدامات قابل توجهی با کمک اطلاعاتی مرزنشینان انجام داده و موفقیت های خوبی را در این زمینه به دست آورده است.

وی افزود: در این راستا ماموران این پایگاه با اشراف اطلاعاتی و در عملیاتی غافلگیرانه، در آبهای حوزه استحفاظی خلیج فارس، به یك فروند شناور باری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را توقیف كردند.

فرمانده انتظامی ویژه كیش تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج، 200 تن برنج قاچاق و سه هزار و 640 تخته پتو فاقد هر گونه مدارك دریانوردی و دفترچه تردد انتظامی را کشف و شناور را با رعایت حقوق شهروندی و قوانین دریا نوردی به داخل اسکله بندرگاه كیش انتقال دادند.

وی گفت: كارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 10 میلیارد ریال بر آورد كردند كه در این رابطه شناور مربوطه توقیف و متهمان با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی كیش در پایان خاطرنشان كرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا كه به عنوان یکی از اولویت های كاری پلیس است، نقش اساسی در رشد و شکوفایی شاخص های اقتصادی دارد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *