رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رفع تصرف 4 هکتاری از حریم رودخانه کهمان لرستان

11:08 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۸۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سبزواری گفت: در راستای مبارزه با زمین خواری و رفع تصرفات غیرقانونی بیش از 4 هکتار از اراضی حریم رودخانه کهمان شهرستان سلسله از دست متصرفان شخصی آزاد شد.
علی سبزواری معاون رئیس کل دادگستری استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از رفع تصرف حریم رودخانه کهمان شهرستان سلسه خبر داد و گفت: در فاز یک عملیات مشترک قضایی انتظامی و اداری استان لرستان بیش از 4 هکتار از اراضی حریم رودخانه کهمان شهرستان سلسله با همت دستگاه قضایی و همکاری دستگاه انتظامی و نظارت دستگاه‌های متولی امر از دست متصرفان شخصی آزاد شد.

وی گفت: با دستورات قاطع قضایی در استان لرستان عملیات آزادسازی حریم رودخانه کهمان با حضور دادستان شهرستان سلسله، روسای ادارات منابع آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و راهداری و نیز حضور نیروی انتظامی لرستان بیش از 7 کیلومتر از حریم راه این رودخانه که بالغ بر 4هکتار بود بدون هیچ مشکل امنیتی از تصرف اشخاص خارج شد.

سبزواری گفت: از حریم این رودخانه میزان 23 کیلومتر محوطه تصرف شده باقی مانده که در عملیات آزادسازی بعدی از دست متصرفان آزاد خواهد شد.

گفتنی است رودخانه کهمان در شهرستان سلسله از جمله جاذبه‌های توریستی در شمال استان لرستان است که هر ساله میزبان میهمانان داخلی وخارجی است.


انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *