نظارت و بازرسی نباید تشریفاتی باشد

23:30 - 21 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۵۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علی غلامی در جمع بازرسان دفاتر حوزه های قضایی سراسر استان گلستان با تاکید بر این که نگاه ما در واحد ارزشیابی ، سختگیری به کارکنان نیست ،گفت: نظارت و بازرسی نباید تشریفاتی باشد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، معاون منابع انسانی دادگستری گلستان در جمع بازرسان دفاتر حوزه های قضایی سراسر استان گلستان با تاکید بر این که نگاه ما در واحد ارزشیابی ، سختگیری به کارکنان نیست ،گفت: نظارت و بازرسی نباید تشریفاتی باشد.

وی افزود: کمک به کارکنان برای آشنایی با شرح وظایف ، شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع موانع و مشکلات احتمالی موجود  به منظور انجام بهتر کارها  از مهم ترین برنامه هایی است که در ارزشیابی کارکنان به دنبال آن هستیم.

غلامی اضافه کرد: اگر كاركنان بدانند ، عملكرد آنها به عنوان ابزار ارزیابی مدنظر قرار خواهد گرفت در انجام وظایف و مسئولیت های خود بیشتر دقت می کنند و کمتر دچار خطا و یا تخلف می شوند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان در این جلسه به طرح بازرسی از مدیران دفاتر شعب حوزه های قضایی هم اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف شناسایی نقاط قابل بهبود مدیران دفاتر ، بررسی راهکارهای رفع مشکلات احتمالی و استفاده از رویه ها و تجربیات موثر برای ارائه به دیگر کارکنان اجرا شد .

علی غلامی ادامه داد:  در این بازرسی ها ،کارشناسان همچنین آموزش های لازم درباره ی شیوه های بهینه انجام کار به مدیران دفاتر ارائه کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از 12 نفر از بازرسان واحد ارزشیابی دادگستری های استان تقدیر شد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *