کنسرت گروه "تندر" برگزار می‌شود/ احتمال حضور این گروه در جشنواره سی و دوم موسیقی فجر

13:00 - 22 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۶۸۵
کنسرت گروه موسیقی "تندر" در حالی برگزار می شود که احتمال حضور این گروه موسیقی در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر وجود دارد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "تندر" در بیست و دومین شب از سومین ماه فصل پائیز، با ایجاد تغییراتی در گروه خود، با علاقمندانش دیدار می کند.

اردوان انزابی پور سرپرست و خواننده گروه موسیقی "تندر" درباره کنسرت پیش روی این گروه گفته است: " آخرین اجرای ما در ایران مربوط به خرداد سال 1393 بود اما این بار در 22 آذر روی صحنه می رویم". 

او همچنین درباره حضور گروهش در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز چنین گفت: " صحبت هایی درباره این موضوع با ما شده بود اما منتظر بودیم که مجوزمان صادر شود تا راحت تر بتوانیم تصمیم بگیریم".

وی افزود: "‌برنامه های دیگری نیز پیش رو داریم که تمام آن ها منوط به گرفتن مجوز کنسرت پیش رویمان بود و حالا راحت تر می توانیم کارهایمان را پیش ببریم".

گروه موسیقی "تندر" از این پس تنها در سبک موسیقی راک فعالیت می کند. البته تجربه فعالیت خواننده هایی در این سبک نشان داده اگر این هنرمندان بتوانند موسیقی خود را درست انتخاب کنند و به سلیقه و انتظار هوادارانشان هم احترام بگذارند، به خوبی می توانند مخاطبانی را جذب کنند و دراین زمینه می توان از رضا یزدانی به عنوان خواننده ای موفق و پرطرفدار در این راستا نام برد.

در کنسرت گروه موسیقی " تندر"،‌ بیتا صادقی به عنوان  نوازنده گیتار الکتریک، محمد برزیده به عنوان نوازنده ماندولین، گیتار، کیبورد و هار مونیکا ،‌ آیدین انزابی پور به عنوان نوازنده درامز و کاوه وزیری به عنوان نوازنده گیتار باس ساز می زنند.

همچنین در این اجرا که قرار است به صورت بدون کلام برگزار شود ، اردوان انزابی پور به عنوان نوازنده گیتار الکتریک حضور پیدا می کند.

کنسرت گروه "تندر" 22 آذر ساعت 18:00 در برج آزادی برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *