دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت فردا برگزار می شود

17:07 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۰۵۳
دهمین کنگره یشگامان پیشرفت با هدف «گفتمان‌سازی محتوایی الگو» فردا در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.
به گزارش گروه جامعه ، در کنگره" پیشگامان پیشرفت "که با همکاری مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد  از بین 857 مقاله رسیده به دبیرخانه کنگره در طول برگزاری، 40 مقاله به‌صورت شفاهی و حدود 300 مقاله به‌صورت پوستر ارائه خواهد شد.

کنگره «پیشگامان پیشرفت»  فضای مناسبی است که جامعه اسلامی بویژه جوانان در جریان گفتمان‌سازی پیشرفت اسلامی ایرانی قرار گیرند.

همچنین چهار نشست با عنوان «علم و فناوری، سلامت و محیط زیست»، «تعلیم و تربیت، فرهنگ و معنویت»، «اقتصاد و معیشت» و «امور اجتماعی، سیاست و امنیت» برگزار می شود.

در مراسم گشایش دهمین کنگره پیشگامان پیشرفت صادق واعظ‌زاده ریاست مرکز و رئیس شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و هادی اکبرزاده دبیر این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

پیش از این مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با تأکید بر اهمیت گفتمان‌سازی، فرمودند: «باید با استفاده از دستگاه‌ها و امکانات، به نحوی گفتمان‌سازی شود که الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی به گفتمانی حاکم بر ذهن‌ها تبدیل شود.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *