حجم تحویل گاز به نیروگاه‌های کشور ٤ میلیارد مترمکعب افزایش یافت

23:15 - 16 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۷۰۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
حجم تحویل گاز به نیروگاه‌های کشور در ٢٦٠ روز امسال با چهار میلیارد مترمکعب افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ٥٠ میلیارد و ٥٠٠ میلیون مترمکعب رسید.
به گزارش گروه اقتصاد ، مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران، اظهار کرد: در ٢٦٠ روز پارسال ٤٦ میلیارد و ٥٠٠ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها تحویل شده و این مقدار امسال به ٥٠ میلیارد و ٥٠٠ میلیون مترمکعب رسید.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران افزود: دیروز (دوشنبه، ١٥ آذرماه) ١٢٥ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تحویل شده است.
 
وی عنوان کرد: در بازه زمانی یادشده، ٣٩٠ میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی و ١٠٠ میلیون مترمکعب نیز به صنایع عمده تحویل شده است.
 
بوجارزاده یادآور شد: گازرسانی به صنایع استان از ابتدای امسال تاکنون با یک میلیارد مترمکعب افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ٢٥ میلیارد مترمکعب رسید.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: در ٢٦٠ روز امسال ٥٠ میلیارد و ٥٠٠ میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی کشور تحویل شده است.
 
بر اساس این گزارش، هم اکنون روزانه ظرفیت تحویل ٧٠٠ میلیون مترمکعب گاز به ٧٨ میلیون ایرانی در یکهزار و ١٨٨ شهر و ٢٦ هزار روستای کشور وجود دارد.
 
هفته گذشته (یکشنبه، ٧ آذرماه) روزانه حدود ٥٥٠ میلیون مترمکعب گاز به بخش خانگی تحویل شد.
 
تحویل گاز به بخش خانگی در بازه زمانی یادشده نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن با حدود ٤٠ درصد افزایش به بیش از ٥٥٠ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
کارکنان صنعت گاز تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا در فصل سرد امسال همچون سال های گذشته بتوانند با فرآورش، انتقال و توزیع پایدار گاز سبب ایجاد آسایش برای عموم مردم شوند و هموطنان نیز می توانند با مصرف بهینه، این صنعت را در خدمت‌رسانی به دیگر بخش‌ها یاری کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *