رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

همایش آگاه سازی و پیشگیری ازجرائم و تخلفات پرسنل وظیفه

3:45 - 09 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۷۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همایش آگاه سازی و پیشگیری ازجرائم و تخلفات پرسنل وظیفه باحضور دادستان دادسرای نظامی بوشهر برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان بوشهر ،با حضور دادستان دادسرای نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر ،معاون سلامت اصلاح وتربیت وفرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان و تنی چند از مسئولان زندانهای تابعه و کلیه نیروهای وظیفه زندانهای استان بوشهر اولین همایش آگاه سازی وپیشگیری ازجرائم وتخلفات پرسنل وظیفه زندانهای استان درسالن اجتماعات زندان مرکزی بوشهر برگزارشد.

 مهدیان دادستان دادسرای نظامیان سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پیشگیری از جرائم و تخلفات نیروهای مسلح با توجه به موارد قانونی مطالب مبسوطی را عنوان کرد.

وی گفت: سربازان وظیفه نقش مؤثری را در امنیت جامعه دارند و شما سربازان زندانها نیز به طبع در امنیت پایدار زندانها نقشی سازنده دارید که باید به نحو مطلوب و در چارچوب قانون خدمت مقدس سربازی را  بگذرانید و با توجه به جوان بودن شما که میباسیت تقوا و پرهیزگاری را سر لوحه کار خود قرار داده و انسانهای موفق و اخلاقمدار باشید زیرا در آینده پیشرو هم خانواده و هم جامعه به خدمات شما نیازمند است وی در ادامه مواردی از آیین نامه و قوانین نیروهای مسلح را تشریح نمود.
 
در ادامه حسینی معاون سلامت،اصلاح و تربیت و سرهنگ فرحناکی فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان هر کدام ضمن خیر مقدم به دادستان دادسرای نظامیان استان مطالبی را در خصوص نقش و وظایف نیروهای وظیفه در زندانهای استان را تشریح کرد.
 
در ادامه این نشست سربازان وظیفه حاضر در جلسه سوالات خود را مطرح نمودند.سپس مهدیان دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ضمن پاسخ گویی به سوالات از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی،آموزشی و اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی و اندرزگاه های زندان بازدید بعمل آورد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *