منابع طبیعی نقش زیربنایی برای اقتصاد کشور دارد/ با تمام ابزارهای قانونی جلوی افراد سود جو را بگیریم

13:30 - 08 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۷۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجیدی با بیان اینکه منابع طبیعی دنقش زیربنایی برای اقتصاد کشور دارد گفت: با تمام ابزارهای قانونی جلوی افراد سود جو را بگیریم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی سلمان مجیدی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: منابع طبیعی تجدید شونده (جنگلها و مراتع) ثروت ملی کشور محسوب می‎شوند که فقط به نسل حاضر تعلق نداشته، بلکه میراثی است که باید برای آیندگان باقی بماند.

وی ادامه داد:  منابع طبیعی، نقش زیربنایی برای اقتصاد کشور دارد و زمینه ساز حرکت در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار است.  
 
مجیدی گفت : اگر بخواهیم در آینده جامعه پایداری داشته باشیم ، بایستی در جهت احیا و توسعه این منابع ارزشمند بیش از پیش بکوشیم. نابودی جنگلها و مراتع، تصویری تاریک توأم با فقر، گرسنگی و آلودگی های زیست محیطی را از آینده ترسیم می کند.
 
رئيس دادگستري شاهین دژ در ادامه افزود : افراد سود جو از خلاهای قانونی و غفلت مسئولین سوء استفاده  کرده و گزارش وآمار بالا این جرم خود نشانه بارز این کم کاری و خلاء قانونی بوده است .
 
مجیدی در پایان گفت : ما امروز نگهبان این میراث برای آیندگان هستیم و باید این امانت الهی را صحیح و سالم به دست آیندگان برسانیم و با تمام ابزارهای قانونی جلوی افراد سود جو را بگیریم و از دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان تقاضا دارم با تمام شدت با افراد سود جو برخورد کند.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *