چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جذاب است

21:00 - 07 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۵۵۲
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
نماینده شرکت شلمبرژه، چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را جذاب دانست و بر همکاری ٢ شرکت در این چارچوب قراردادی تاکید کرد.
به گزارش گروه اقتصاد ، تونی بومن (Tony Bowman)، مدیر تولید شرکت شلمبرژه، صبح امروز (یکشنبه، هفتم آذر ماه) در مراسم امضای تفاهم‎نامه همکاری میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت شلمبرژه، گفت: ٢ شرکت می توانند در قالب این چارچوب قراردادی با یکدیگر همکاری کنند.

وی با اشاره به توافق برای مطالعه میدان‌های شادگان، رگ سفید و پارسی، ابراز امیدواری کرد که این تفاهم‎نامه، به همکاری های بیشتر در آینده منتهی شود.

بومن گفت: این یک موقعیت استثنایی است و نمی خواهیم آن را از دست بدهیم. 


صبح امروز (یکشنبه، هفتم آذر ماه) دومین تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف مطالعه میدان‌های شادگان، پارسی و رگ‎سفید، میان این شرکت و شرکت شلمبرژه امضا شد.

نخستین تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز هفته گذشته (چهارشنبه، سوم آذر ماه) بین این شرکت و کنسرسیوم پرگس متشکل از ١١ شرکت اروپایی، کانادایی، آسیایی و دانشگاه صنعتی شریف با هدف مطالعه ٢ میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان) امضا شده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *