رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زندان جیرفت به یک مدرسه تعلیم و تربیت تبدیل شده است

1:15 - 07 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۱۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در دیدار با رئیس زندان این شهرستان گفت: با تلاش مسئولان زندان این مجموعه به یک مدرسه تعلیم و تربیت تبدیل شده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها،  احمد علی انجم رئیس دادگستری شهرستان جیرفت در دیدار با رئیس زندان این شهرستان گفت: با تلاش مسئولان زندان این مجموعه به یک مدرسه تعلیم و تربیت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه هدف از مجازات تامین امنیت جامعه است اظهارکرد: برنامه ای که برای مجرمین پی ریزی شده  صرف نگهداری مجرم و بازگشت سعادتمندانه آن به جامعه است که در همین راستا برنامه های فرهنگی ،اخلاقی و انسان مداری مختلفی در زندان در حال برگزاری است.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت ادامه داد: همکاری و تعامل اثر بخش مراجع قضایی وزندان در کاهش مشکلات مددجویان و خانواده های آنان بسیار حایز اهمیت است و باید به مددجویان دیدگاه عالمانه و مدبرانه داشته باشیم و آنان را در جبران نواقص زندگیشان که آسیبهای زیادی به آنان زده شده است کمک و حمایت کنیم.

رئیس زندان جیرفت نیز گفت: مدیریت انسانها کاری بسیار حساس و مسئولیتی خطیر است و تمام کارها در خصوص آنان براساس دستورات دین مبین اسلام  و کتاب وحی صورت گیرد و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در جهت کمک و حمایت از مددجویان آسیب دیده گام برداریم.

غلامرضا روشان افزود : با توجه به اینکه زندان مکمل چرخه قضایی است و در کنار مراجع قضایی انجام وظیفه می کند همکاری و تعامل این مراجع می تواند گامی موثر و مثبت در راستای اهداف عالیه سازمان که همان تعلیم و تربیت و کاهش جمیت کیفری است صورت پذیرد تا مددجویان ضمن متنبه شدن و یادگیری علم و دانش لازم و استفاده از برنامه های فرهنگی  در زندان به کانون گرم خانواده برگردند و زندگی بهتری برای خود  رقم بزنند.

گفتنی است درادامه ، رئیس دادگستری شهرستان جیرفت از اندرزگاه های مختلف بازدید کرد و پیشنهادات خوب و سازنده ای در جهت کاهش مشکلات مددجویان ارائه شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *