رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرای طرح 20 روزه پایش گلوگاه‎های ورودی در حوزه قاچاق سوخت/ حذف بارنامه‎های کاغذی در راستای کاهش قاچاق سوخت

10:30 - 28 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۹۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نامی از طرح 20 روزه پایش گلوگاه‎های ورودی استان سیستان و بلوچستان در حوزه قاچاق سوخت خبر داد و گفت: نظارت بر گلوگاه‌های ورودی در استان راهکاری برای پیشگیری از قاچاق سوخت است.
رسول نامی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به ضرورت پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت اظهار کرد: فروش در بازارچه های مرزی، فروش در بازار بورس و تلاش در راستای بهبود ساختار های توزیع قاچاق سوخت از عوامل موثر کاهش قاچاق سوخت در استان است.

نامی با اشاره به طرح 20 روزه پایش  گلوگاه های ورودی استان در حوزه قاچاق سوخت گفت: با اقدامات انجام شده در سال گذشته بیش از 734 میلیون لیتر سوخت صرفه جویی شده است.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خاطر نشان کرد: تمرکز  بر ورودی و گلوگاه های استان باید انجام شود چراکه چهار  یا پنج ورودی خاص در استان از مراکز اصلی کاروان های قاچاق سوخت هستند.

نامی اذعان کرد: با تمرکز و نظارت براین مراکز می توان از ورود سوخت به استان وکنار آن قاچاق سوخت از مرز های شرقی پیشگیری کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حذف بارنامه های کاغذی، اتصال بر خط سامانه اداره کل حمل و نقل پایانه ها با شرکت پخش فرآورده های نفتی و نیروی انتظامی، نظارت صحیح بر سهمیه های سوخت واحد های صنفی و جهاد کشاورزی و اجرای دقیق  ارائه سوخت بر اساس پیمایش فرآیند قاچاق سوخت به نحو چشم گیری کاهش یابد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *