ساخت سریال "روزهای بهتر" با بازی آزیتا حاجیان آغاز شد

0:20 - 28 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۷۸۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تصویربرداری سریال اپیزودیک "روزهای بهتر" به تهیه کنندگی احمد زالی در بندر کیاشهر استان گیلان با نقش آفرینی آزیتا حاجیان آغاز شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، سریال اپیزودیک «روزهای بهتر» روز گذشته(سه شنبه) با فیلمبرداری قصه «آفتابخیزان» آغاز شد و در نخستین سکانس، آزیتا حاجیان در نقش نسرین در لوکیشن آلاچیق نان فروشی مقابل دوربین جلال زارع رفت.

این لوکیشن در مسیر جاده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر واقع شده و گروه تا پنج روز در این مکان به کار ادامه خواهند داد.

احمد زالی، اسکله، پارک ملی بوجاق، کلانتری و بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه را از لوکیشن های بعدی اپیزود «آفتابخیزان» نام برد و گفت: خانه روستایی منزل نسرین (آزیتا حاجیان) در منطقه دهسر، لوکیشن اصلی این اپیزود است و عوامل تولید تا حدود 45 روز برای فیلمبرداری پنج قسمت این اپیزود در منطقه شمال کشور مستقر خواهند بود.

آزیتا حاجیان، پرویز پور فلاحی، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور از بازیگران اصلی اپیزود «آفتابخیزان» به کارگردانی حمیدرضا لوافی هستند.

در قصه «آفتابخیزان» امده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای به دست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می کند تا به مادرش کمک کند ... .

مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» در 6 قصه پنج قسمتی در گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *