رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف 122 کیلوگرم تریاک در اندیمشک/ 3 قاچاقچی دستگیر شدند

16:54 - 27 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۷۸۰
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 122 کیلو و 417 گرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، سرهنگ سید محمد صالحی گفت: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد کشف 122 کیلوگرم تریاک در اندیمشک مخدر استان و ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک، از ورود یک محموله مواد افیونی از یکی از استان های همجوار به استان مطلع شدند و موضوع را جهت شناسایی و کشف مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه خودرو سواری آزرا را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه به همراه دو قاچاقچی توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 122 کیلو و 417 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه عملیات، قاچاقچی سوم که در انتظار تحویل مواد مخدر بود، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه به همراه یک دستگاه کامیون خاور دستگیر شد که سه سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *