دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت خبرنگار صداوسیما در سوریه را تسلیت گفت

18:50 - 25 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۲۴۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی شهادت خبرنگار صداوسیما در سوریه را تسلیت گفت.
به گزارش گروه سیاسی ؛ محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی شهادت حمید خزائی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما را به خانواده وی و جامعه اطلاع‌رسانی کشور تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت مخبر دزفولی به شرح زیر است:

«امروز دیگر در قبیله مبارزه کفر و جهل با اهل ایمان و صدق تفاوتی ندارد در چه کسوتی باشی، چه ملیتی داشته باشی و چه مسئولیتی داشته باشی.

برای آن‌ها در کشتن و خونریزی فرقی بین کودک و زن و رزمندگان و دلاوران میدان نیست، چه رسد به اینکه حرمت خبرنگار و اصحاب رسانه را نگه‌دارند؛ آنها فقط می‌کشند و جنایت می‌کنند.

شهید محسن خزائی در یک چنین آوردگاهی به شهادت رسید؛ امروز تمامی کفر با سربازان و مزدوران نیابتی‌اش در مقابل اسلام و قرآن واقعی صف‌آرایی کرده‌اند و کشتن عالم دینی و خبرنگار رسانه‌ها و دانشمندان هسته‌ای و غیره برای آنها تفاوتی نمی‌کند، پس شهید خزائی اولین و آخرین شهید در این میدان نیست و نخواهد بود.

اما آنچه گفتنی است، شجاعت و رشادت این شهید در انعکاس پیروزی‌های رزمندگان اسلام و هزیمت و ذلت تکفیری‌‌ها در جبهه‌ها به‌ویژه حلب است که اگر باور و اعتقاد این شهید و امثال او نبود و نباشد، مجاهدت‌های رزمندگان میدان و حقانیت آنان به جهان مخابره نمی‌‌شود پس درود و صلوات بر روح بلند شهید محسن خزائی و همه شهیدان مدافع حرم.

همچنین این شهادت افتخارآفرین را به خانواده معظم آن شهید بزرگوار و همه اعضای جامعه اطلاع‌رسانی کشور تسلیت عرض کرده و برای آن شهید سعید علو درجات و برای همه بازماندگانش اجر و صبر از درگاه ربوبی خواستارم.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *